Ris og ros
Vil du rose hospitalet eller det afsnit, du har haft kontakt med, eller er du under indlæggelsen eller behandling på hospitalet blevet opmærksom på forhold, som du mener kan forbedres, ser vi gerne, at du sender en mail til hospitalet: rhnordjylland@rn.dk
Husk at nævne, hvilket afsnit og evt. hvilken person, din henvendelse handler om.
Klage over behandling eller pleje
Hvis du under dit ophold har været ude for ting, som du står uforstående overfor, er du altid velkommen til at henvende dig til personalet på afsnittet.
Du er også altid velkommen til at kontakte Hospitalsledelsen:
rhnordjylland@rn.dk
Mener du, at du er blevet dårligt behandlet i vores sundhedssystem, har du
forskellige muligheder for at klage.
Erstatning
Hvis du mener, du har ret til erstatning i forbindelse med behandling på hospitalet.
Læs mere om erstatning.
Tvivlsspørgsmål
Er du i tvivl om, hvor du skal henvende dig, eller føler du dig klemt i systemet, kan du henvende dig til Region Nordjyllands Patientkontor.
Her kan du få hjælp med at afklare spørgsmål og opklare misforståelser, der kan være opstået.
Patientkontoret i Region Nordjylland
Telefon 97 64 80 10
Hverdage kl. 9-12
Patientkontor@rn.dk